4 min read

הבשמים שחייבים בקולקציה למתחילים להתעניין בבישום נישה - גברים/נשים

המדריך החיוני לתחילת אוסף ניחוחות הנישה שלך

יש פיתוי מסוים לבשמי נישה שריחות המיינסטרים פשוט לא יכולים להשתוות אליהם. ניחוחות נישה הם סוג של בושם המיוצר בדרך כלל בכמויות קטנות על ידי בשמים עצמאיים. לעתים קרובות הם יקרים יותר מאשר ניחוחות מעצבים, אך הם ידועים גם בכך שהם ייחודיים ומורכבים יותר.

אם אתם חדשים בעולם של ניחוחות נישה, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. יש כל כך הרבה מותגים וריחות שונים לבחירה, ויכול להיות קשה להבין אילו מהם שווים את הכסף שלכם.

על מנת לעזור לכם להתחיל, ריכזנו במדריך זה את התשובות לשאלה, כיצד לבחור בשמים יוקרתיים לגבר ולאישה, ניחוחות הנישה הטובים ביותר עבור אוסף מתחילים.

תעשו את המחקר שלכם 

הצעד הראשון לבחירת ניחוחות הנישה הנכונים הוא לעשות מחקר יסודי. קראו ביקורות, דברו עם חובבי ניחוחות אחרים ובקרו בחנויות בשמים כדי לטעום ריחות שונים. זה יעזור לך לקבל מושג טוב יותר על מה אתה אוהב ומה אתה מחפש.

שקלו את התקציב שלכם 

ניחוחות נישה יכולים לנוע במחירים בין כמה דולרים למאות דולרים. חשוב להגדיר תקציב לפני שמתחילים לעשות קניות כדי שלא תבזבזו יותר מדי. חפשו ניחוחות עשויים היטב ובעלי אורך חיים טוב. זה יבטיח שתקבל תמורה לכספכם.

בחרו מגוון ריחות 

כאשר אתם מתחילים, מומלץ לבחור מגוון ריחות כדי שתוכלו לחקור ניחוחות שונים. זה יעזור לכם למצוא את סוגי הריחות שאתם הכי אוהבים. התחילו עם אוסף קטן של שלושה עד חמישה ניחוחות. זה ייתן לכם הזדמנות לנסות ריחות שונים ולמצוא את אלה שאתם הכי אוהבים.

אל תפחדו להתנסות

אל תפחדו להתנסות עם ריחות ומותגים שונים. הדרך הטובה ביותר למצוא את ניחוחות הנישה המושלמים עבורך היא לנסות כמה שאתם יכולים. בחרו ניחוחות מגוונים וניתן ללבוש אותם לאירועים שונים. זה יהפוך אותם למעשיים יותר ללבוש יומיומי. אל תפחדו לבקש עזרה ממומחה לריחות. הם יכולים לעזור לצמצם את הבחירות שלכם ולמצוא את הניחוחות המושלמים עבורכם.

תעשו חיים!

בחירת ניחוחות נישה צריכה להיות מהנה! אז אל תפחדו לחקור ולהתנסות עד שתמצאו את הריחות המושלמים עבורכם.

 

המלצות

**קריד אוונטוס לגברים**

קשה לדעת איזה איזה בושם הוא הכי טוב לגבר, אך אוונטוס הוא בהחלט אחד הניחוחות המומלצים והאהובים מזה זמן רב

Creed, מותג עם היסטוריה עשירה משנת 1760, הוא נקודת מוצא מצוינת לכל קולקציית ניחוחות נישה. אוונטוס האייקוני שלהם היא דוגמה מושלמת לניחוחות לגברים האהובים על נשים. עם הפתיחה הנועזת והפירותית של דומדמניות שחורות, תפוח ואננס, ואחריו לב לבונה ויסמין ובסיס מאסקי של אוקמוס וונילה, אוונטוס הוא ניחוח רב-תכליתי ומושך אוניברסלי המושלם לכל אירוע.

**אורמונד ג'יין אורמונד אישה**

Ormonde Jayne, בית בשמים נישה בלונדון, ידוע בניחוחות המעודנים והאקזוטיים שלו. Ormonde Woman, ניחוח קסום ומסתורי, הינו בולט בין יצירות מופלאות רבות. התערובת הייחודית של הל, כוסברה, סיגלית, יסמין אבסולוט, וטיבר, ארז, אמבר וסנדלווד יוצרת ניחוח שובה לב ומתוחכם המושלם לאישה שרוצה להתבלט מהקהל.

**Shalini של בית Shalini Parfum**

שליני, בית בשמים נישה בניו יורק, ידוע בניחוחות היוקרתיים והעשירים שלו. הבושם SHALINI, שליני, הוא תערובת עילאית של נרולי, טוברוז ופרח טיארה, וכתוצאה מכך מצטיין כניחוח זוהר וחושני שמזכיר יום קיץ יפהפה. זהו פריט חובה למי שמעריך ניחוחות פרחוניים.

**Xerjoff Nio**

מותג היוקרה האיטלקי Xerjoff ידוע בזכות המרכיבים האיכותיים וחומרי הגלם הטהורים. Nio, ניחוח מרענן וממריץ, מהווה היכרות מושלמת עם המותג. עם התערובת שלו של ברגמוט קלבריאני, נרולי, תווים ירוקים, יסמין, פלפל ורוד, הל, עץ גואיאק, וטיבר, אמבר ופטשולי, Nio הוא ניחוח תוסס ומרומם המושלם לגברים ולנשים כאחד.

**נישנה הצ׳יבט** Nishane Hacivat

Nishane, בית בשמים יוקרתי הממוקם באיסטנבול, מציע שילוב ייחודי של השפעות מזרחיות ומערביות. Hacivat, אחד הניחוחות הפופולריים ביותר שלהם, הוא מחווה למשחק צללים טורקי מסורתי. עם התערובת של אשכוליות, ברגמוט, אננס, יסמין, פטשולי, ארז ואוקמוס, Hacivat הוא ניחוח מתוחכם ורב-תכליתי המושלם לכל אירוע.

**Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540**

Maison Francis Kurkdjian, או MFK, הוא בית בשמים צרפתי הידוע בניחוחות היוקרתיים והחדשניים שלו. Baccarat Rouge 540, ניחוח חם ומתובל, הוא דוגמה מושלמת לניחוחות צרפתיים לנשים וגברים מושלמים. עם התערובת של יסמין, זעפרן ואמבר, זהו אחד מכוכבי העולם האולפקטורי המצטיין בשובל ניצחי

**אלקטימוס Vixere**

Electimuss, בית בשמים נישה מבוסס דובאי, ידוע בניחוחות הנועזים והנועזים שלו. Vixere, ניחוח עשיר ויוקרתי, הוא דוגמה מושלמת לכך

יצירה המכוונת לשימוש בני שני המינים ואחת מהצלחות המותג, חלק מ-Nero Collection. 

בלנד תווים הכולל בתוכו אשכולית, ילנג-ילנג, פריחת תפוז, ברגמוט, מנדרינה, אירוס, יסמין, סיגלית, הליוטרופ, גרדניה, פטשולי, ונילה, סנדלווד, מאסק, אמבר ופולי טונקה.

פירוש שמו של הבושם הוא ״לחיות״. הסנט המפתה והאקסטווגנטי חוגג את החיים עם בלנד יפהפה שאת ההתנסות בו לא תוכלו לשכוח

**Havana Noir של Ausmane Paris**

Ausmane Paris, בית בושם נישה צרפתי, ידוע בניחוחות המעודנים והמתוחכמים שלו. הוואנה נואר, ניחוח מורכב ומופלא, הוא דוגמה מושלמת לכך. שיעור בפיתוי המעוטר אלגנטיות, עצמה של מערבולת אולפקטורית עטופה טבאקו וקטורת שאינה נכנעת לעולם. ניחוח העור השני של יצורים מגנטיים הפועלים ברגעים מדויקים, עיניים עמוקות וחיוך חמדני. ניחוח מלטף שלא מותיר את הסביבה אדישה, לאלו מביניכם שלא יכולים לוותר על מחמאות

*אלו הם רק חלק מהניחוחות הנישה שמומלצים בגדר חובה לנשים ולגברים כאחד. עם כל כך הרבה אפשרויות מדהימות לבחירה, בטוח שתמצאו את נייוחות הנישה המדויקים עבורכם

אנו מזמינים אתכם להתחיל את המסע בעולם המרתק הזה עוד היום!

Boucheron Iris De Syracuse - בושרון איריס דה סירקיס יוניסקס
Boucheron

Boucheron Iris De Syracuse - בושרון איריס דה סירקיס יוניסקס



₪ 550.00

אורמנד ג'יין בבילוניה לנשים
Ormonde Jayne

אורמנד ג'יין בבילוניה לנשים



₪ 600.00

Boucheron Ambre D'Alexandrie - בושרון אמבר דה אלכסנדר יוניסקס
Boucheron

Boucheron Ambre D'Alexandrie - בושרון אמבר דה אלכסנדר יוניסקס




₪ 550.00

אורמנד ג'יין דמשק יוניסקס
Ormonde Jayne

אורמנד ג'יין דמשק יוניסקס



₪ 600.00

אורמנד ג'יין אוסמנטוס יוניסקס
Ormonde Jayne

אורמנד ג'יין אוסמנטוס יוניסקס



₪ 780.00

אוסמן פריז הוואנה נואר יוניסקס
Ausmane Paris

אוסמן פריז הוואנה נואר יוניסקס




₪ 380.00

אורמנד ג'יין איספרגנד יוניסקס
Ormonde Jayne

אורמנד ג'יין איספרגנד יוניסקס



₪ 780.00

אוסמן פריז גריס גריס יוניסקס
Ausmane Paris

אוסמן פריז גריס גריס יוניסקס




₪ 380.00