נוסד בשנת 2006 על ידי בן גורהם. בן התחיל להתעניין בריחות כשנסע לטיול שורשים בעיר הולדתה של אימו בהודו, ניחוחות הקטורת והתבלינים השאירו בו זכרונות שמהם לא יכל להתנתק ובהשראת הטיול הזה יצר קו של נרות מבושמים שלאחר מכן התפתח גם למספר בשמים. הפילוסופיה של המותג היא שימוש במרכיבים הפשוטים ביותר אך גם האיכותיים ביותר. בשמי המותג ניהיו להיט בקרב הקהל הצעיר, המיתוג המודרני והריחות המגוונים והמתוחכמים הפכו את ביירדו הזה להצלחה מסחרחת בתחום הבישום. חשוב לציין שרוב הבשמים של Byredo הם לשימוש יוניסקס, כחלק מהפילוסופיה והתפיסה המודרנית של החברה.