אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות באתר בקלות ומהירות בעתיד- לאחר שהוספתם את המוצרים לסל הקנייה, לחצו על כפתור "לקופה" ובחרו באופציה של "משתמשים חדשים – יצירת חשבון".
במידה ונרשמתם בעבר, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור ״התחבר״ (מצד ימין למעלה) ולהזין את פרטי פרופיל המשתמש שלכם: כתובת האימייל וסיסמה.
במידה והאישור האוטומטי במייל התקבל תוך 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, אנא בדקו בתיקיית "דואר זבל" או פנו לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-6737792 או בכתובת המייל שלנו: info@molcule-perfume.co.il.
אנו במולקולה מציעים מבחר אפשרויות לאופציות בחירת משלוח:
* "מולקולה משלוחים עד 24 שעות והבושם אצלך" לאיזורים המצוינים בלבד - ת"א, חולון, בת-ים, ראשל"צ, רמת-גן, פ"ת וקרית אונו.
עלות המשלוח המהיר באזורי המרכז המצויניים עד בית הלקוח הוא בתוספת של 25₪, זמן הגעת אספקת המוצר הינו עד 24 שעות.

* משלוח "בדרך הביתה" - מהיום לא מחכים יותר לשליח! איסוף החבילה בזמן שלכם, בדרך שלכם!
שירות משלוח חדש בשיתוף עם חברת PickUP-UPS - בדרך הביתה.
השירות מציע מאות נקודות איסוף בפריסה ארצית - פחות עיכובים, פחות זמן המתנה ופחות תסכול.
שירות PickUP-UPS מאפשר לכם מעקב אחר החבילה עד לנקודת האיסוף וקבלת הודעת SMS עם הגעת המשלוח ליעד.
ללקוחות שלנו מגיע יותר - בקניה מעל 200 ש"ח המשלוח ללא עלות!
עבור הזמנות מתחת לסכום של 200 ש"ח התשלום יהיה 10 ש"ח בלבד!

* "HFD אקספרס" - משלוח מהיר עד בית הלקוח בתוספת של 22₪, זמן אספקת המוצר הינו תוך 3 ימי עסקים.

* איסוף עצמי - יש אפשרות לאיסוף עצמי מכתובת החנות שלנו: לוינסקי 21 פינת הקישון תל אביב - 03-6737792.
ניתן לבצע קנייה בתשלומים באתר מולקולה פרפיום עד 3 תשלומים, ללא ריבית. (באמצעי התשלום PayPal לא ניתן לשלם בתשלומים).
אנו מקבלים אמצעי תשלום מסוג: חשבון PayPal וכרטיסי אשראי ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס.
השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.
בנוסף ניתן לבצע תשלום באמצעות "העברה בנקאית", יש לשלוח אלינו הודעת וצאפ או במייל שאתם מעוניינים לשלם כך ואנו נדאג להעביר אליכם
את פרטי החשבון, לאחר שהחיוב ישתקף בחשבון הבנק אנו נשלח את החבילה וכמובן שתקבלו עדכון בהתאם.
מחירי המוצרים תקפים גם בחנויות הרשת וגם באתר האינטרנט.
מעת לעת נערכים מבצעים מקומיים בסניף שלנו בתל אביב, שאינם תקפים באתר האינטרנט או מבצעים בלעדיים ללקוחות האתר או המועדון שלנו.
שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדרך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.
להרשמה למועדון הלקוחות שלנו לחץ כאן.
יש למלא את הפרטים האישיים ולבחור את הקטגוריות המועדפות עליכם, כך תקבלו מבצעים והנחות שרלוונטיות לבחירה שלכם בלבד!
אין שום בעיה: לחץ על "שכחתי סיסמה" בלשונית התחברות לאתר, ולאחר כו הזן את כתובת המיל איתה נרשמת. הסיסמה תישלח אליך לכתובת זו.

לא, ניתן לבצע הזמנה גם כ -"אורח", אך מומלץ להירשם לאתר ולמועדון הלקוחות שלנו על מנת לקבל מבצעים והנחות שמגיעות רק לחברי המועדון שלנו. להרשמה למועדון הלקוחות לחץ כאן.


תוכלו לעדכן את כל פרטיכם האישיים ואת סיסמתכם בדף "החשבון שלי" הנמצא תחת הקטגוריה "שינוי סיסמה".

לכניסה לדף ה"חשבון שלי" לחץ כאן.

במידה ולא קיבלתם מייל או הודעת סמס על שליחת החבילה, נוכל לסייע לכם בשינוי ההזמנה באמצעות יצירת קשר טלפוני עם
הצוות בחנות: בימים א׳-ה׳, בין השעות: 10:00 עד 18:30, בטלפון: 03-6737792.
במידה ונצגינו מטפלים בפניות קודמות ניתן להשאיר הודעה בנתב ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.
יש אפשרות לאיסוף עצמי בתיאום מראש מכתובת החנות שלנו: לוינסקי 21 פינת הקישון תל אביב, בטלפון 03-6737792.
שעות פעילות החנות בין הימים א' - ה' בין השעות 10:00 ועד 18:30, בימי ו' וערבי חג מהשעה 10:00 ועד 14:30.